Administratiekantoor met persoonlijk contact!
Admenz Administratiekantoor is een administratie,-en fiscaal advieskantoor in Midden Brabant met ruim 20 jaar ervaring in het midden-, en kleinbedrijf. Wij zijn voortdurend op zoek naar fiscale voordelen en creatieve oplossingen voor het optimaal functioneren van de administratieve organisatie van MKB-ondernemingen. Ook voor u gaan wij graag aan de slag. Ons belangrijkste doel: samen met u werken aan een gezonde financiële toekomst. Met passie voor ons werk en uw bedrijf!
Heeft u een MKB-onderneming, wij hebben ruime ervaring in het opzetten en voortzetten van de administratieve organisatie van een onderneming, in zowel boekhoudkundig als fiscaal opzicht. Admenz biedt u een breed scala diensten aan. Globaal gezegd leveren we alle diensten die u van een administratiekantoor mag verwachten. Als ondernemer weet u dan waar we het over hebben. Voor de volledigheid onderstaand toch een overzicht van ons totaalpakket. Wij houden immers van duidelijkheid.
- Opzetten, inrichten, verwerken en controleren van de financiële administratie
- Opstellen van aangiften omzetbelasting, loonbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting
- Loonadministratie
- Eventuele administratieve interim werkzaamheden tijdens afwezigheid van financiële medewerkers
- Advisering bij financieringsvraagstukken
- Begeleiden van startende ondernemers en het formuleren van ondernemersplannen
- Advisering op het gebied van administratieve automatisering
Op onze website vindt u alle informatie over ons bedrijf en onze dienstverlening.